תנאי שירות לטיפול רגשי אונליין
תיאור השירות:
- שירותי טיפול רגשי אונליין, בתחום בריאות הנפש, המוצע על ידי אסותא מרכזים רפואיים בע"מ ("השירות" ו-"אסותא", בהתאמה) הוא שירות חדש, שמטרתו לאפשר למטופלים שמעוניינים בכך לקבל טיפול פסיכיאטרי או רגשי מרחוק, באמצעות טלה-מדיסין.
- השירות כולל מפגש מקוון עם מטפל מומחה, מבין המטפלים השונים המטפלים מטעם אסותא, בהתאם לסוג הטיפול ו/או השירות שבחרת לרכוש. קבלת השירות מותנית בתיאום מראש של תור למפגש טיפול מקוון, ובהסדרה מראש של התשלום עבור המפגש.
- זהות המטפל שלך במסגרת השירות תימסר לך מראש על ידי אסותא במעמד תיאום התור. בתחילת המפגש המטפל, ככל שמדובר במפגש הראשון בינך לבין המטפל, המטפל יזדהה בפניך בשמו. אם תמצא/י שקיים פער בין זהות המטפל שנמסרה לך לבין פרטי הזיהוי שהמטפל מסר לך במפגש, שלא תואם מולך מראש, יש להפסיק את המפגש ולפנות לאסותא באופן מידי. כמו כן, תתבקש/י למסור למטפל, בתחילת המפגש, פרטים מזהים אודותיך, בכדי שניתן יהיה לזהותך כגורם הנכון לקבלת השירות.
- אסותא רשאית לחדול בכל עת מהפעלת השירות, בין לתקופה קצובה ובין באופן קבוע, כל זאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, וללא הודעה מוקדמת. במקרה כזה, ככל שנקבעו לך תורים עתידיים שלא התממשו, כספך יוחזר.
הסכמה לקבלת השירות:
אני, המטופל/ת אשר מיועד/ת לקבל את השירות, נותן/ת את הסכמתי ואישורי כדלקמן: - בעת פנייתי לשירות, אני נותן/ת את הסכמתי כנדרש בחוק זכויות החולה, התשנ"ו- 1996 (להלן: "החוק") לקבלת השירות, לרבות לביצוע התייעצויות מקצועיות והעברת המידע הרפואי למטפלים אחרים, כמקובל באסותא, ובהתאם לשיקולים הרפואיים והמקצועיים.
- השירות ניתן באמצעות פלטפורמת Datos Health ("הפלטפורמה"). ידוע לי ואני מסכים/ה כי קישור לפלטפורמה ישלח אלי בהודעת SMS. עוד ידוע לי כי לצורך שימוש בפלטפורמה עלי לאשר הרשאת גישה למצלמה ולרמקול במחשב או במכשיר הנייד ממנו אתחבר לפגישה. ידוע לי שאסותא אינה אחראית על טיב המחשב או המכשיר הנייד, אשר ישמש אותי לצורך קבלת השירות, על מהירות התגובה, איכות השמע או הווידאו במפגש. עוד ידוע לי כי לאסותא אין כל שליטה על התשתית באמצעותה נעשה שימוש בפלטפורמה ומשכך אין אסותא נושאת בכל אחריות לתשתית ו/או לאופן העברת השידור ו/או לדרכי אחסון המידע המשודר באמצעותה, ואני פוטר/ת בזאת את אסותא מכל חבות ו/או אחריות מכל ומין וסוג שהוא בקשר לשימוש בתשתית ו/או הנובעות מהשימוש בתשתית האמורה.
- פגישת הייעוץ המקוונת תתקיים בתצורה של שיחת וידאו. לצורך קיום הפגישה, באחריותי להיערך עם מצלמת רשת ומיקרופון פעילים (כדוגמת מצלמה או מיקרופון מובנים במסך מחשב/במכשיר נייד). כמו כן, לצורך הגנה על פרטיותי, ידוע לי שמומלץ לדאוג לחדר שקט ללא נוכחים אחרים בחדר ולהשתמש באוזניות.
- לצורך קבלת השירות אני נותן/ת את הסכמתי לקבל מאסותא הודעות שירות שונות ב-SMS ו/או בדואר אלקטרוני, כגון תזכורות לתור/מפגש בתדירות אשר תיקבע על ידי אסותא, ודרכי קישור לשירות.
- ידוע לי שמתן השירות באופן מקוון עשוי לעיתים, מעצם טבעו, להקשות על הגורם המטפל, הכל בהתאם למצבי, צרכיי וסוג הטיפול הניתן. לכן, מובן לי שייתכנו מקרים בהם המטפל יפנה אותי לטיפול שאינו מקוון שלא ניתן במסגרת אסותא, לצורך השלמת או המשך הטיפול.
- קבלת המלצה רפואית במסגרת השירות אינה מהווה תחליף לאחריותי האישית לטיפול במצב בריאותי קיים ו/או למנוע הדרדרות במצבי הרפואי. בכל מקרה של בעיה דחופה, מקרה חירום או מצב מצוקה (גופני ו/או נפשי) ידוע לי שעליי לפנות לקבלת טיפול רפואי מידי, אצל הרופא המטפל שלי, בבית החולים, במוקד הרפואי הקרוב למקום מגוריי או לכל מרכז חירום רפואי המספק שירותי רפואה דחופה, כגון מד"א.
- ידוע לי, כי העברת סיכום המפגש לתיק הרפואי האישי שלי בקופת החולים, ייעשה אך ורק אם הדבר מחויב בהתאם לדין. על כן, ככל שאהיה מעוניין בכך שרופא המשפחה שלי יקבל את הסיכום הרפואי, עליי להעבירו אליו באופן עצמאי.
- אני מתחייב/ת להימנע משימוש בנתוני זיהוי ו/או מידע רפואי של אדם אחר זולתי, וכי אמסור מידע מלא ואמין אודות מצבי הרפואי שיאפשר מתן שירות מיטבי על ידי המטפל.
- ידוע לי שהמטפלים יעשו ככל הניתן לשמור על צנעת הפרט והסודיות הרפואית, הכל בהתאם לצרכים הרפואיים, המקצועיים והמקובלים לשם מתן שירות, אבחון וטיפול מיטביים.
- ידוע לי כי פנייתי לקבלת השירות מתועדת באופן מלא על ידי אסותא, וכי בעצם ההתחברות לפגישת השירות המקוונת אני מסכים/ה לתנאי השימוש בשירות, כפי שמפורטים לעיל ולהלן. אסותא שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי השימוש לפי שיקול דעתה הבלעדי, וללא מתן הודעה מוקדמת. לא תהא לי כל טענה, תביעה או דרישה כלפי אסותא, ואסותא לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש בקשר עם שינוי כאמור.
אבטחת מידע:
ידוע לי ואני מסכים/מה שקבלת השירות כפופה למדיניות הגנת הפרטיות של אסותא, המפורטת בקישור הבא: https://www.assuta.co.il/privacy_policy/ ולסעיפים ה, ו ו-ט לתנאי השימוש באתר אסותא, המפורטים בקישור הבא: https://www.assuta.co.il/terms_of_use/.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אני מצהיר/ה ומתחייב/ת כי: - ידוע לי שבמסגרת השירות, ייאסף עלי מידע אישי, דמוגרפי וקליני, הדרוש לצורך מתן השירות, תיעוד וניהול הרשומה הרפואית, לפי דין. המידע הנמסר על ידי מתועד במערכות המידע של אסותא וברשומות הרפואיות שלי באסותא, ועומדת לי הזכות לעיין במידע בהתאם להוראות סעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות ונהלי משרד הבריאות. כל שימוש של אסותא במידע ייעשה בהתאם להוראות הדין.
- הפרטים האישיים ונתוני הזיהוי שמסרתי, לצורך קבלת השירות, מלאים ומדויקים.
- ידוע לי שעשיית שימוש או מסירת פרטים אישיים ונתוני זיהוי שאינם שלי או של מקבל השירות, או מסירה של פרטים אישיים ונתוני זיהוי, אשר אינם בסמכותי על פי דין ו/או ללא הרשאה – אסורה, מהווה פגיעה על־פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א - 1981 ועלולה לגרור ענישה פלילית.
- אני מתחייב/ת לפצות את אסותא על כל הוצאה ו/או נזק שעלולים להיגרם לאסותא ו/או למי מטעמה כתוצאה משימוש בפרטים אישיים ונתוני זיהוי שאינם שלי או של מקבל השירות, ו/או עקב שימוש בשירותי תוך התחזות לאחר.
- אני מאשר/ת כי הובהר לי שהשירות מתבצע תוך שימוש בתשתית מחשוב בענן באמצעות רשת האינטרנט ומשכך ומטבע הדברים חשוף לסיכוני סייבר והגנת מידע, וכי על אף שאסותא נקטה באמצעי אבטחת המידע הנהוגים בתחום זה להבטיח מינימום סיכונים לפריצה למידע, אין בכך כדי להבטיח חסינות מפני סיכוני סייבר כאמור. לפיכך, ובכפוף לאמור לעיל, לא תהיה לי כל טענה או תביעה כלפי אסותא אם תיגרם פגיעה בפרטיותי ו/או בסודיות הרפואית שלי כתוצאה מן השימוש בשירות.
- ידוע לי, כי קיימות מגבלות הנובעות משמירה על פרטיות וחיסיון רפואי, ו/או אירועי כשל תקשורתי וניתוק פתאומי ביני לבין המטפל במהלך קבלת שירות. השירות עלול להיפסק וכן חלק ו/או כל המידע עלול להיעלם. אסותא עושה ככל יכולתה לאבטח את המידע הנמסר על ידי ולאפשר את המשך קבלת השירות.
- באחריותי הבלעדית לדאוג לשמירת פרטיותי ביחס למידע הרפואי האישי, לרבות ביחס למידע המופיע על הצג הדיגיטאלי האישי שממנו מבוצעת שיחת השירות (לדוגמה: מסך המחשב, מסוף, טלפון וכדומה) ואשר עלול להיות חשוף לאנשים בסביבתי, או למשתמשים אחרים באותה נקודת קצה.
- ידוע לי, כי פנייה לשירות באמצעות תקשורת שאיננה מאובטחת יכולה להיות חשופה ברשת האינטרנט. אסותא תעשה ככל יכולתה כדי להבטיח את פרטיות המידע השמור אצלה, אולם ידוע לי כי אין באפשרותה של אסותא להבטיח את פרטיות המידע במהלך ההתקשרות מנקודת הקצה ממנה אני משתמש/ת ואת המידע השמור בנקודת הקצה אצלי.
לפיכך, מומלץ בתום כל שימוש בשירות להסיר את המידע ו/או את נתוני הזיהוי, לרבות שם משתמש וסיסמה ו/או כל נתון אחר, מנקודת הקצה בה השתמשתי, כדי לצמצם את האפשרויות לגישה למידע אודותי ו/או לשירות, למי שאינו מורשה לכך על ידי. אבטחת המידע השמור בנקודת הקצה שלי הינה באחריותי הבלעדית ואין לאסותא כל יכולת לאבטח מידע זה. - אני מאשר/ת ומסכימ/ה שסיכום של ייעוץ פסיכיאטרי, ככל שיינתן כזה במסגרת השירות, יישלח אליי באמצעות דוא"ל מאובטח. בנוסף, ייתכן שהסיכום כאמור יופיע באזור האישי שלי באתר אסותא: https://www.assuta.co.il/hospitals/. הכניסה לאזור האישי מותנת בהזדהות עם סיסמה או באמצעות סיסמא חד פעמית שנשלחת לטלפון הנייד שלך המעודכן במערכות אסותא.
תשלום:
- השירות ניתן באופן פרטי, בכפוף לתשלום, שגובהו הוצג לך במסגרת תיאום התור והזמנת השירות.

